![]() |
Kyotaro vs Peter Aerts 1Gb
Jerome Le Banner vs Tyrone Spong 1Gb Alistair Overeem vs Dzevad Poturak 5Gb Badr Hari vs Alexey Ignashov 5 Gb Semmy Schilt vs Errol Zimmerman 5 Gb |
K-1 Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg
Kyotaro vs Peter Aerts Super Fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Makoto Uehara vs Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman по 5 гб |
Kyotaro vs Peter Aerts
Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Makoto Uehara vs Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov Semmy Schilt vs Errol Zimmerman по 5 гб |
Kyotaro vs Peter Aerts
Sergei Lascenko vs Takumi Sato по 2 ГБ на бой Gokhan Saki vs Singh Jaideep Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov Semmy Schilt vs Errol Zimmerman По 5 ГБ на бой |
K-1 Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg
Kyotaro vs Peter Aerts Super Fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman 5 GB на бой |
|
Часовой пояс GMT +3, время: 04:51. |