![]() |
K-1 World GP 2010 in Yokohama
K-1 World GP 2010 in Yokohama Date April 3, 2010 Venue Yokohama Arena City Yokohama, Japan K-1 Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Kyotaro vs Peter Aerts Super Fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Makoto Uehara vs Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman |
* Kyotaro vs Peter Aerts - 1 Гб
* Gokhan Saki vs Singh Jaideep - 1 Гб * Jerome Le Banner vs Tyrone Spong - 1 Гб * Alistair Overeem vs Dzevad Poturak - 3 Гб * Badr Hari vs Alexey Ignashov - 3 Гб * Semmy Schilt vs Errol Zimmerman - 3 Гб На трекере ник quaresma |
K-1 Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg
Kyotaro vs Peter Aerts Super Fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Makoto Uehara vs Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman По 5 Гб..!!! |
Kyotaro vs Peter Aerts Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman по 5 гб |
Jerome Le Banner vs Tyrone Spong
Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov Semmy Schilt vs Errol Zimmerman По 5 Гб. |
Kyotaro vs Peter Aerts - 3Гб
Jerome Le Banner vs Tyrone Spong - 3Гб Alistair Overeem vs Dzevad Poturak - 5Гб Badr Hari vs Alexey Ignashov - 3Гб Semmy Schilt vs Errol Zimmerman - 5Гб |
Alistair Overeem vs Dzevad Poturak
Badr Hari vs Alexey Ignashov Semmy Schilt vs Errol Zimmerman По 5 Гб!!! |
Kyotaro vs Peter Aerts Super Fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R Sergei Lascenko vs Takumi Sato Mitsugu Noda vs Prince Ali Makoto Uehara vs Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs Singh Jaideep Jerome Le Banner vs Tyrone Spong Alistair Overeem vs Dzevad Poturak Badr Hari vs Alexey Ignashov K-1 Super Heavyweight Title: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext.1R -100kg Semmy Schilt vs Errol Zimmerman по 5 ГБ |
* Kyotaro vs Peter Aerts - 1 Гб
* Gokhan Saki vs Singh Jaideep - 1 Гб * Jerome Le Banner vs Tyrone Spong - 1 Гб * Alistair Overeem vs Dzevad Poturak - 3 Гб * Badr Hari vs Alexey Ignashov - 2 Гб * Semmy Schilt vs Errol Zimmerman - 2 Гб * Sergei Lascenko vs Takumi Sato На трекере ник CTACOH (латиницей) |
Kyotaro vs. Peter Aerts
Sergei Lascenko vs. Takumi Sato Makoto Uehara vs. Tsutomu Takahagi Gokhan Saki vs. Singh Jaideep Jerome Le Banner vs. Tyrone Spong Alistair Overeem vs. Dzevad Poturak Badr Hari vs. Alexey Ignashov Semmy Schilt vs. Errol Zimmerma По 5 Гб на бой!!! |
Часовой пояс GMT +3, время: 21:25. |